SUPPORT OG KJØPSHJELP
Kontakt oss
Du kan kontakte oss på telefon oppgitt i bunnen av siden. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via linken "kontakt oss" i bunnen av siden. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.
Kundeinfo
SIKKER BETALING
Hvem kan handle på nett?
For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg.
Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.
Trygt kjøp
Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel.
Betaling
Vi benytter Klarna i vår nettbutikk, som betyr at du kan velge mellom å betale med VISA/bankkort eller Klarna faktura. Ditt kort vil først bli belastet når din pakke blir sendt fra oss.
Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.
Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.
LEVERINGSBETINGELSER
Leveringstid
De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager. Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling. En forsendelse tar vanligvis 1 - 2 virkedager.
Frakt og gebyr
Alle våre forsendelser går med Bring.
Uavhentede pakker belastes med kr 300,-
Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.
Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.
Retur av varer - Angrerett
Spiselige varer - som urter - fortilskudd - for å tilfredsstille kravene til myndighetene mht kvalitet - så tar vi ikke spiselige varer i retur. Med unntak av varer som er på salg, spesial bestilt, spiselige varer, eller dekken som har vært pakket opp har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg.
Varer som er på salg, spesial bestilt, spiselige varer, eller dekken som har vært pakket opp tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.
Klagefrister
1. Feil ved leveranse
Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måneder etter levering.
Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.
2. Feil under garantitiden
Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering). Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på mail eller på telefon. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.
3. Reklamasjon
Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.
Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!